Nous pourrons envoyer tout ce qui a été payé dans les plus brefs délais. Si nous avons un retard dans le traitement d'un paiement ou si nous ne sommes pas à temps dans l'envoi ou le traitement de votre colis, vous trouverez ci-dessous une courte liste de FAQ avec vos questions et réponses. Si votre réponse n'est pas incluse, nous vous demandons d'envoyer un e-mail à info@payaa.nl
Betalingen
Met Mollie kunnen klanten online betaling doen via iDEAL, Belfius, creditcard, Bancontact, SOFORT Banking en de KBC/BCB-betaalknop. SEPA-incasso wordt veel gebruikt in Duitsland en Nederland. Of kunnen onze klanten voor Apple Pay of Paypas direct kiezen voor een betaling.
Ja, wanneer je op klarna drukt of voor in3 kiest dan kan je het in 3 tot meerdere termijn betalen.
Ja tot een bedrag van max EUR 9.999,00 kunt u contant afrekenen zowel bij afhaling of tijdens het afleveren aan de deur.
Verscheping
Na betalingen leveren we normaliter binnen 3 tot 4 dagen. Mocht u het sneller nodig hebben dan ontvangen we graag van u een email en dan kunnen we een express zending organiseren.
Als we alle producten voor uw order op voorraad hebben kunt u het gewoon afhalen. Let op de voorraad informatie bij elk product. Mocht er staat dat het 'direct leverbaar' staat dan kunt u het direct ook afhalen. Mochten we uw producten in een andere magazijn op voorraad hebben dan kunt u alsnog voor afhalen kiezen en dan ziet u een datum wanneer u het kunt afhalen.
We werken samen met onder anderen NL Logistics, PostNL, en DHL. Tevens kunnen we goederen versturen met onze eigen busjes.
We gebruiken cookies om het gebruik van deze site te verbeteren en de voorkeuren bij te houden.